VAROITUS:
Internet Explorer 11 ja sitä vanhemmat versiot eivät ole enää tuettuja. Päivitä selaimesi uudempaa versioon tai käytä jotain toista selainta.
0600-1-1616 Puhelinpalvelu ma–ke 9–19, to-la 9-21, su 11-18 (1,99 € / min. + pvm)
Tällä lomakkeella voit palauttaa lippuja. Palautusoikeus koskee kaikkia peruttuja ja siirrettyjä tapahtumia sekä tapahtumia, joissa palautus on erikseen sallittu.
Tarkistathan tapahtuman sivulta, voiko tapahtuman lippuja palauttaa. Peruttujen ja siirrettyjen tapahtumien lippuja voi palauttaa vasta kun tapahtuma on merkitty perutuksi tai siirretyksi tapahtumasivulle. Tapahtumasivulta näet myös lipunpalautusta koskevan palautusaikataulun.
Jos tapahtuma perutaan tai siirretään, ilmoitamme toimintaohjeet tilauksen yhteydessä ilmoittamaasi sähköpostiosoitteeseen. Ohjeet päivitetään myös verkkosivuillemme kunkin perutun/siirretyn tapahtuman yhteyteen.
Peruutetun/siirretyn tapahtuman lipun palautuksissa emme palauta lipun hinnassa ollutta lippukohtaista palvelumaksua tai mahdollisia toimituskuluja.
Jos alkuperäisessä lipputilauksessa maksutapana on käytetty kortti- tai luottomaksutapoja (MobilePay, Siirto, luotto- ja pankkikortit, Op-lasku, Afterpay), palautetaan lippuraha kuluttajasuojalain mukaisesti luottosopimuksen purun kautta alkuperäiselle tilaajalle ja alkuperäiselle maksutavalle. Kulttuurieduilla (Epassi, Smartum ja Edenred) maksetut liput palautetaan Tiketin henkilökohtaiselle lahjakortille.
Onnistuneesta palautuspyynnön lähetyksestä saat kuittausviestin sähköpostiisi.
Palautuspyyntösi käsitellään 14 vuorokauden kuluessa.
Saat lippupalautuksesta kuitin sähköpostiisi, kun hyvitys on tehty.
Tarvitsetko apua?
Ota yhteyttä Tiketin asiakaspalveluun 0600-1-1616 (1,78€/min + pvm). Tarkista aukioloajat tästä.